eMAG

Условия eMAG

  1. Комисионни, срок за комисиониране и други:
  2. Правила за използване на афилейт линковете
  3. Забранени ключови думи
  4. Политика за социалните мрежи
  5. Съдържание на промоционални инструменти
  6. Други условия

1. Комисионни, срок за комисиониране и други:

Стойността на комисионните се изчислява като процент от стойността на продадените продукти в eMAG, като директно следствие от промотирането чрез предоставените  инструменти в плаформата Profitshare (текстови линкове, банери, кампании и т.н.), без да се счита ДДС, такси за транспорт или други такива.

 

Таблицата с комисионните за продуктите на еMAG влиза в сила от 20.04.2016 и е достъпна на адрес: http://blog.profitshare.bg/wp-content/uploads/2016/04/commission-categories.pdf

 

Таблицата с комисионните е неразделна част от Общите условия за промотиране на еMAG.

 

Срокът за комисиониране на поръчките за eMAG е 30 календарни дни след момента на регистриране на клика.

 

Комисионните се обработват автоматично, веднъж след като съответната поръчка е приключена в системата на eMAG (доставена, фактурирана, платена от клиента и стойнотта на съответната поръчка е събрана от eMAG).

 

Стойността на комисионната върху продадените продукти от уебсайта на eMAG.bg в следствие на извършеното промотиране на афилиатите, които не се намират в таблицата с комисионните е 3%

 

Не се получават комисионни за:

 

Поръчките с намаления под формата на ваучер или друг тип намаления ще генерират комисионни, изчислени върху стойността на платените продукти, без да се взима предвид стойността на приложените намаления.

2. Правила за използване на афилейт линковете

Афилиейт линковете могат да бъдат  използвани в даден контекст, който се отнася към информацията от целевата страница на eMAG.

 

Не могат да се използват афилиейт линкове в контекст, който може да създаде объркване относно целевата страница, презентационната информация в рамките на целевата страница и върху процеса на пренасочване към уебсайта на eMAG.

 

Например, не е позволено поставянето на афилиейт линкове върху изображенията на продукти от уебсайтовете на афилиатите, това може да създаде объркване за посетителя, свързано с дестинацията, към която ще го отведе съответния линк.

 

Допълнително към общите Условия на платформата Profitshare афилиейт линковете за eMAG няма да бъдат допускани в промоционални методи които:

 

Се базират на всичко друго, но не и на автентично съдържаниеПредлагат кодове с намаления за еMAG (уебсайтове с кодове за намаления и т.н.), ваучери eMAG или всякакви други стимулации включително, но без да се ограничава до уебсайтове за намаления от тип пари обратно/cashback.

3. Забранени ключови думи

Забранено е промотирането с помощтта на услуги от тип PPC (например Facebook Ads, Google AdWods), чрез добавени текстови линкове, водещи към еMAG.bg. Забраната е валидана за кампании от тип “Search” и “Display”.

 

Всички получени комисионни в следствие използването на Google AdWords, както и техни партньори, ще бъдат анулирани без значение от техния статус.

 

Забранено е използването на определени ключови думи в други кампании от тип PPC и/или имена на домейни, и/или имена на страници в социалните мрежи, както следва: „eMAG” написано във всякакви комбинации от малки и големи букви или във варианти като „eMMAG”, “eAMG”, emag.bg, или всяка запазена марка на Dante International.

4. Политика за социалните мрежи

Позволено е рекламирането в личния Facebook Timeline или в собствени страници, Twitter или Google Plus.

 

Не е позволено добавянето на текстови линкове, които водят към еMAG в спонсоризирани публикации, както и във “Facebook Ads” кампании.

 

Поставянето на текстови линкове, които водят към еMAG в нерелевантен контекст или добавянето им в официалната страница на Facebook и Facebook Timeline на еMAG, не е позволено.

 

Получените комисионни в следствие на некоректно промотиране ще бъдат анулирани, а партньорството със съответния афилиат може да бъде прекратено.

 

Не е позволено промотирането във Facebook чрез многобройно пренасочване на потребителя с цел да се скрие първоизточника на посещението.

5. Съдържание на промоционални инструменти

Текстът на рекламните публикации, които съдържат текстови линкове (кампании PPC, различни от Google AdWords, Facebook Ads), не могат да съдържат запазената марка на eMAG или негови варианции според точка „Забранени ключови думи“. Текстовете трябва да съдържат коректна и актуализирана информация за продуктите и промоциите в eMAG. Информацията спрямо стоковата наличност и цените на продуктите може да се променя, затова препоръчваме тази информация да не се изпозлва в текстовете на публикациите. Могат да се използват само официалните рекламни материали, които се предлагат от еMAG в системата Profitshare. Други графични инструменти, създадени от афилиатите, трябва предварително да бъдат одобрени писмено от еMAG. Одобрението за използване на нестандартни рекламни материали може да бъде получено чрез заяваване към еMAG, чрез системата за съобщения на Profitshare или чрез имейл от страна на маркетинговия отдел на eMAG.

6. Други условия

Афилиатите нямат право:

 

Пр.: Обяви за продажба на продукти с други цени, други ползи или всякакви други търговски условия;

 

eMAG си запазва правото да наложи допълнителни условия върху определени методи за промотиране или върху определени Афилиати, в такива случаи Афилиатите ще бъдат уведомени.

 

eMAG си запазва правото да прекрати окончателно партньорството си с даден афилиат, в случай че той не е спазил някое от Общите Условия на Profitshare и/или тези на афилиейт програмата на eMAG.

 

еMAG си запазва правото да налага различни условия за афилиейт дейността на регистрианите в Profitshare по време на дадени специални shopping събития (Black Friday, Денят на еMAG, Революция на цените и т.н.). Например, по време на дадено такова събитие може да се приложи различна таблица с комисионни, а бисквитките, които ще могат да генерират конверсии в периода на събитието, да бъдат отделни бисквитки единствено за това събитие (без да могат да се получават комисионни от предварително поставените стандартни бисквитки в браузърите на интернет потребителите). Специалната политика, както и таблица за комисионни, свързана с такъв тип шопинг събития, ще бъдат оповестени публично определен брой дни предварително.

 

Потребителите, които купуват продукти чрез програмата на Profitshare, автоматично ще станат клиенти на еMAG. По този начин те се съгласяват с всички правила, политики и процедури, свързани с поръчки, сервиз и продажби на продукти на eMAG.


Последна промяна: 18-04-2016